Zmiana organizacji pracy w związku z pandemią koronawirusa

Szanowni Państwo,

informujemy, że w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa i wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, zdecydowaliśmy się na tryb pracy zdalnej, od dnia 12 marca 2020 r. do czasu wygaśnięcia zagrożenia.

Zmieniliśmy organizację pracy naszej firmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, Klientów oraz całego społeczeństwa. Dzięki rozwiązaniom technologicznym, z których korzystamy, jesteśmy dobrze przygotowani do pracy zdalnej i zapewniamy, że będziemy świadczyć nasze usługi na dotychczasowym poziomie.

Nasi pracownicy są dostępni pod telefonami oraz adresami e-mail. Rezygnując z bezpośrednich, osobistych spotkań proponujemy wideorozmowy online przez Hangouts Meet. Zasada ta dotyczy również spotkań rekrutacyjnych. 

Taka organizacja pracy nie implikuje z naszej strony żadnych opóźnień w procesach.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy dużo zdrowia i spokoju, w tej trudnej dla wszystkich sytuacji.

 

#dbajmyosiebie #zostańwdomu